Середа, 19.12.2018, 11:31
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

РМК Богуслав

Меню сайту
НУШ

Олімпіади

Форма входу
Сайт на 8 мовах



Пошук
Корисні посилання

Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія

Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна гаряча лінія

Чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Категорії розділу
Новини [375]
Накази [492]
Конкурси [27]
Головна » 2018 » Листопад » 26 » Засідання районного методичного об’єднання учителів зарубіжної літератури
08:43
Засідання районного методичного об’єднання учителів зарубіжної літератури

 Одним із головних концептуальних орієнтирів розвитку змісту освіти в світі є компетентнісно орієнтований підхід. Сучасна школа покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, які б відповідали цілям розвитку особистості й вимогам суспільства. Особистість має бути компетентною в різних сферах діяльності. Запорука соціалізації та конкурентоспроможності учнів – це формування ключових компетентностей.

Одним із головних завдань учительства сучасної школи є:

формування самоосвітніх компетентностей учнів;

розвиток комунікативно-діяльнісної компетентності;

формування в учнів творчого та критичного мислення;

розвиток пізнавальних можливостей;

формування навичок використання засвоєних знань для практичного життя як професійного, так і громадського.

Думка про те, що уроки літератури вирізняються з-поміж усіх інших навчальних предметів загальноосвітньої школи, не потребує доказів. Саме література виконує головну роль у формуванні світогляду, характеру й особистісних якостей, естетичних смаків учнів. Високе мистецтво слова допомагає читачам усіх вікових груп пізнати великий і складний світ, себе в ньому, осмислювати людські стосунки й знаходити шлях до «царства» краси й істини, вибудовувати храм духовності.

Метою сучасного уроку літератури стає уже не нагромадження знань, а пошукова діяльність, спрямована на формування вмінь і навичок щодо орієнтації в інформаційному просторі. Нового звучання набуває не стільки констатація проблеми, скільки доцільність і шляхи її розв’язання.

Отже, нового значення набуває співпраця на уроці вчителя і учня, які будують свою навчально-пізнавальну роботу навколо художнього твору, інформації про нього, його творця. Саме тому в полі зору педагога-словесника є розв’язання проблеми, як допомогти дитині осягнути перш за все саму себе, відчути радість від емоцій, своєї неповторності.

23 листопада 2018 року на базі Богуславської спеціалізованої школи № 1 відбулося засідання районного методичного об’єднання учителів зарубіжної літератури у формі «круглого столу» з теми «Формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури в школі».

Учителями були розглянуті питання:

Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі формування комунікативної компетентності учнів – Ніщименко Валентина Василівна, методист районного методичного кабінету

Сучасні підходи до організації уроку зарубіжної літератури в контексті компетентнісного навчання – Самойленко Галина Петрівна, вчитель Богуславської СШ № 1

Розвиток критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури - Самойленко Галина Петрівна, вчитель Богуславської СШ № 1

Реалізація наскрізних ліній у вивченні зарубіжної літератури – Жмайло Ірина Григорівна, вчитель Богуславської СШ № 1

Засоби формування ключових та предметних компетентностей на уроках зарубіжної літератури в умовах створення Нової української школи – Терещенко Людмила Зіновіївна, вчитель Богуславського НВК

Застосування дидактичного матеріалу для формування ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури – Мельник Олена Петрівна, вчитель Вільхівецької філії.

Переглянути світлини.

Переглядів: 28 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]