Середа, 19.12.2018, 11:26
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

РМК Богуслав

Меню сайту
НУШ

Олімпіади

Форма входу
Сайт на 8 мовах



Пошук
Корисні посилання

Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія

Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна гаряча лінія

Чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Категорії розділу
Новини [375]
Накази [492]
Конкурси [27]
Головна » 2018 » Листопад » 26 » Засідання педагогічної студії для вчителів природничих дисциплін під керівництвом вчителя Лариси Михайлівни Юхименко
08:48
Засідання педагогічної студії для вчителів природничих дисциплін під керівництвом вчителя Лариси Михайлівни Юхименко

 Діяльнісний підхід до навчання передбачає спрямованість освітнього процесу на розвиток умінь та навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань, успішну адаптацію в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти.

22 листопада 2018 року на базі ОНЗ Іванівський НВК відбулося перше засідання педагогічної студії для вчителів природничих дисциплін під керівництвом вчителя Лариси Михайлівни Юхименко.

Педагогічна студія буде працювати над методичною темою: «Реалізація діяльнісного компоненту освіти в процесі навчання природничих дисциплін».

Учасників засідання привітала директор Іванівського НВК Лариса Миколаївна Глазко, розповіла про досягнення учнів та творчі здобутки педагогів навчального закладу.

Відкрила засідання методист РМК Притула І.В., вона ознайомила вчителів з метою, завданнями та планом роботи педагогічної студії.

Керівник студії Юхименко Л.М., виступила з доповіддю на тему «Методика реалізації діяльнісного компоненту освіти в процесі навчання природничих дисциплін», провела анкетування вчителів за методикою «Здатність педагога до саморозвитку» .

Члени педагогічної студії відвідали відкритий урок з предмету «Навколишній світ» (за педагогічною технологією «Росток») на тему «Світовий океан та його частини». Реалізовуючи діяльнісний підхід до навчання, вчитель провела урок-подорож, використала на уроці такі інтерактивні методи та прийоми, як: «Виправ помилку», «Кошик ідей», «Географічний практикум». Діти проходили станції «Географічна», «Історична», «Картографічна», «Екологічна», презентували міні-проекти, працювали в групах, показали добрі знання та навички роботи в команді.

Під час проведення «круглого столу» члени педстудії обговорили питання щодо створення спільного посібника, тему роботи, розглянули вимоги до оформлення вправ.

Учасники засідання розробили такі рекомендації педагогічної студії для вчителів природничих наук:

Формувати природничо-наукову компетентність учнів на основі опанування учнями різних видів соціального досвіду, який включає знання про природу, способи навчально-пізнавальної діяльності та ціннісні орієнтації в різних сферах життєдіяльності.

Пріоритетами у навчально-пізнавальному процесі вважати: діяльнісний підхід, використання для пізнання світу різноманітних методів і прийомів, роботу з різними джерелами інформації для розв'язування проблемних завдань.

Залучати учнів до колективної діяльності (парна, групова робота) їз застосуванням інноваційних методик та використанням інформаційно-комунікаційних засобів.

Реалізовувати компетентнісний потенціал природничих дисциплін через виконання учнями навчальних проектів.

Необхідними засадами реалізації діяльнісного підходу вважати:

- введення учнів у зміст нового навчального матеріалу шляхом відкриття чи пошуку знань, а не їх подавання;

- створення умов для використання на уроках наукової інформації, здобутої поза школою;

- передбачення певних інтелектуальних труднощів під час опанування навчального матеріалу, моделювання ситуації успіху для кожної дитини;

- активізація пізнавальної діяльності з використанням проблемно-пошукових методів;

- дотримання принципу психологічної комфортності: створення на уроках атмосфери, орієнтованої на реалізацію педагогіки співробітництва, розвиток діалогових форм спілкування.

Переглянути світлини.

Переглядів: 43 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]