Середа, 19.12.2018, 11:28
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

РМК Богуслав

Меню сайту
НУШ

Олімпіади

Форма входу
Сайт на 8 мовах



Пошук
Корисні посилання

Захист прав дитини

Національна дитяча «гаряча» лінія

Національна дитяча «гаряча лінія»

Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,
торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна гаряча лінія

Чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Категорії розділу
Новини [375]
Накази [492]
Конкурси [27]
Головна » 2018 » Листопад » 23 » Засідання авторської творчої майстерні вчителя-методиста початкових класів Пудченко Людмили Миколаївни
23:01
Засідання авторської творчої майстерні вчителя-методиста початкових класів Пудченко Людмили Миколаївни

 22 листопада 2018 року на базі Богуславської спеціалізованої школи № 1 відбулося засідання авторської творчої майстерні вчителя-методиста початкових класів Пудченко Людмили Миколаївни з теми «Розвиток креативного мислення як засіб стимулювання інтелектуальної діяльності молодших школярів».

Людмила Миколаївна зосередила увагу присутніх на тому, що в умовах постійно зростаючого обсягу інформації, навчального матеріалу, що має засвоїти дитина, виникає потреба шукати шляхи ефективного навчання, приховані резерви розумової активності.

Сучасна школа вимагає нестандартного бачення проблеми, пошуку дійових нешаблонних рішень, кількох варіантів розв'язання запропонованої задачі, розглядання відомого з нових позицій. Така творча діяльність дитини забезпечується специфічними здібностями, які називають креативністю. Вона полягає в умінні висувати неординарні і ідеї, уникати в мисленні традиційних схем.

Здатність до креативності у молодших школярів є неймовірно високою. Дитина високої творчої спрямованості бажає з головою заглибитись у те, що її цікавить, вона дуже винахідлива в образотворчій діяльності, іграх, висловлює багато різних міркувань.

Здатність дитини до творчості, поєднана з високим інтелектуальним рівнем, це виняток, рідкісне явище у звичайному класі. Проте потенційна творчість притаманна кожній дитині. Завдання учителя – створювати умови, за яких схильність дітей до нового, нестандартного, бажання самостійно вирішувати поставлені задачі можуть дістати розвитку.

Для подолання інерції мислення в учнів, Людмила Миколаївна запропонувала учителям для практичного використання в роботі практичні вправи, ігри та завдання, головна мета яких - розвиток творчої уяви, фантазії, концентрації уваги.

Переглянути світлини.

Переглядів: 24 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]