Інклюзивне навчання

Інклюзивне навчання
Останніми десятиліттями в усьому світі відбуваються докорінні зміни у розумінні та забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами.
Одним з основних принципів міжнародних стандартів є право дітей з особливими освітніми потребами на інтеграцію в суспільство, основою якої є забезпечити таким дітям доступ до якісної освіти.
Навчання дітей з ООП спільно з їхніми здоровими однолітками сприяє їх соціальній адаптації. Стратегічна мета цього процесу – формування нової філософії суспільства, державної політики щодо дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Керівник динамічної групи інклюзивного навчання – Стельнік Лариса Вікторівна.
Методичною проблемою динамічної групи є «Розвиток навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах в умовах інклюзивного навчання».
Кількісний склад динамічної групи інклюзивного навчання – 5 вчителів.
Якісний склад:
-Вчителі І кваліфікаційної категорії –2 особи;
-Вчителі, які мають кваліфікаційну категорію спеціаліст – 3 осіб
В 2015-2016 навчальному році в 5-ми навчальних закладх організовано інклюзвивне навчання, в яких навчаються 6 дітей. Також введено 3 ставки асистента вчителя.
|